PREDMET: Poziv na dostavu ponude
PREDMET NABAVE: Zdrava užina za učenike OŠ Kistanje
Jednostavna nabava –
Evidencijski broj nabave: 1/2023
I. Podaci o naručitelju nabave
-
- Naručitelj:
Osnovna škola Kistanje, Dr. F. Tuđmana 81, 23 000 Kistanje
OIB: 02524221654
Tel: 022/763-600, 091/957-5546
Web: http://os-kistanje.skole.hr
e-mail: ured@os-kistanje.skole.hr
Matični broj: 03082393
Odgovorna osoba za naručitelja: Sanja Marasović Stručić, prof., ravnateljica
- Podaci o predmetu nabave
Predmet nabave su zdravi obroci za učenike OŠ Kistanje.
- Vrsta postupka: jednostavna nabava – sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave u Školi
- Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 12.400,00 eura s PDV-om.
- Način realizacije nabave: naručitelj će s odabranim gospodarskim subjektom sklopiti Ugovor o nabavi i isporuci zdravih obroka. Sukob interesa ne postoji ni s jednim subjektom.
2.1. Specifikacija i količina predmeta nabave:
– za učenike OŠ Kistanje potrebno je isporučiti zdrave obroke dva puta dnevno, psebno za jutarnju i posebno za popodnevnu smjenu. Obroke je potrebno pripremiti prema smjernicama Normativa za prehranu učenika u osnovnoj školi („Narodne novine“, broj 146/12.) i Nacionalnih smjernica za prehranu učenika u osnovnim školama (Ministarstvo zdravlja, 2013). i to u slijedećim količinama:
– 187 užina po cijeni od 0,6 eura (prema točki III. prijedloga Odluke o kriterijima i načinu financiranja, odnosno sufinanciranja troškova prehrane za učenike osnovnih škola za drugo polugodište školske godine 2022./2023., od 29.prosinca 2022.g., u daljnjem tekstu Prijedlog Odluke)
– 6 užina po cijeni od 1,33 eura (prema točki II. Prijedloga Odluke).
2.2 Način i rok izvršenja ugovora
Gotove učeničke užine će se isporučivati od dana sklapanja ugovora do 23. lipnja 2023.g (završetak nastavne godine) prema potrebama Naručitelja temeljem potpisanog ugovora sa odabranim Ponuditeljem. Rok isporuke proizvoda iz točke 2.1 ovog Poziva određuje Naručitelj, sukladno dogovoru sa dostavnim službama odabranog Ponuditelja.
Ponuditelj je dužan pri isporuci predmetne nabave pridržavati se odredbi Zakona o hrani (NN 81/13, 14/14, 30/15, 115/18) i drugim pozitivnim propisima.
2.3. Uvjeti i načini plaćanja
Plaćanje se obavlja na IBAN odabranog ponuditelja po isporuci robe i ispostavljenom računu u roku od 30 dana od ispostave računa.
- PODACI O PONUDI
3.1 SADRŽAJ PONUDE
– Ponudbeni list koji se nalazi u prilogu ovog Poziva, potpisan i ovjeren od strane Ponuditelja, s navedenim datumom.
3.2. Način dostave ponude
Ponuda se u pravilu dostavlja elektroničkim putem, na način da se u predmet e-poruke navede PONUDA ZA ZDRAVU UŽINU ZA UČENIKE OŠ KISTANJE, te skeniranu potpisanu i ovjerenu ponudu (ponuda podrazumijeva ponudbeni list i troškovnik iz ovoga Priloga) pošalje na mail
Ponuda se može dostaviti i poštom ili predati osobno na protokol u prostorije tajništva Škola te je pritom potrebno na zatvorenoj omotnici navesti naziv i adresu Naručitelja:
OSNOVNA ŠKOLA KISTANJE
- F. TUĐMANA 81
23 000 KISTANJE
Naznaka:
„NE OTVARAJ – PONUDA ZA ZDRAVU UŽINU ZA UČENIKE OŠ KISTANJE“
Na poleđini omotnice navodi se adresa Ponuditelja.
3.3. Cijena ponude
Ponuditelji su obvezni ispuniti troškovnik, koji je sastavni dio Poziva za dostavu ponuda, prema naznačenim kategorijama.
3.4 Kriterij odabira ponude
Kriterij odabira ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.
3.5. Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti Ponude je najmanje 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda. Naručitelj će odbiti ponudu čija je valjanost kraća od zahtijevane.
- OSTALE ODREDBE
4.1. Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda i otvaranja ponuda
Kranji rok za dostavu ponuda je 10.siječnja 2023.g., do 12,00 sati.
Mjesto podnošenja ponuda: Osnovna škola Kistanje, DR. F. Tuđmana 80, 22 300 Kistanje, prijemni ured Naručitelja – tajništvo Ustanove, odnosno mail adresa navedena u točki 1.1 ovog Poziva.
Do navedenog roka za dostavu ponude ista mora biti dostavljena i zaprimljena u prijemni ured – tajništvo Naručitelja, bez obzira na način dostave. Ponuditelj određuje način dostave ponude, sukladno Pozivu te sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nepravovremene dostave svoje ponude.
Ponude koje nisu zaprimljene u propisanom roku za dostavu ponude neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvorene.
Otvaranje ponuda će se održati dana 11.siječnja u 10,00 h u prostorijama tajništva OŠ Kistanje. Otvaranje ponuda nije javno.
4.2. Rok za donošenje odluke o odabiru
Pisanu obavijest o rezultatima nabave OŠ Kistanje će dostaviti Ponuditeljima u roku od 5 dana od isteka roka za dostavu ponude.
4.3. Rok, način i uvjeti plaćanja
Naručitelj se obvezuje izvršiti plaćanje u roku od 60 dana od dana zaprimanja računa po izvršenoj isporuci robe, doznakom na IBAN ponuditelja. Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Ravnateljica OŠ Kistanje
Sanja Marasović Stručić, prof.